آموزش نکات ایمنی در برابر زلزله به دانش‌آموزان در شهرری

شهرری(پانا)- رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری از اهمیت مانور زلزله و بالا رفتن سطح آگاهی دانش‌آموزان در این زمینه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش نکات ایمنی در برابر زلزله به دانش‌آموزان در شهرری

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌‌ یک ری در رابطه با نکات ضروری در مواقع بحرانی به دانش آموزان عنوان کرد: زلزله یکی از پدیده‌های طبیعی است که به طور ناگهانی رخ می دهد و ما باید آمادگی‌های لازم را برای جلوگیری از خسارتهای جانی داشته باشیم؛ بخصوص در مدارسی که دانش‌آموزان تحصیل می کنند می‌بایست این آمادگی‌ها انجام شود.

او در ادامه گفت: ما در تلاش هستیم نکات ایمنی را در مدارس به دانش‌آموزان آموزش دهیم و امکانات ضروری مورد نیاز را در مواقع بحرانی در مدارس تأمین کنیم.

نوروزیان در ادامه افزود: ما برای آمادگی دانش‌آموزان در برابر زلزله هرساله ۸ آذر ماه آموزش‌هایی با حضور جمعیت هلال احمر و آتش‌نشانی به عنوان مانور زلزله برگزار می کنیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: این فرصت بوجود آمده تا با همراهی سازمان جمعیت هلال‌ احمر جوانان شهرستان ری، دانش‌آموزان با تمامی نکات ضروری برای محافظت از خود و خانواده‌‌‌هایشان به خوبی آشنا شوند و همچنین دانش‌آموزان داوطلب بتوانند در کانونهای دانش‌آموزی هلال ‌احمر آموزشهای لازم را برای دادرسی ‌دریافت ‌کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: نیما هوشمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار