زهرا هاشم‌زاده*

شور و اشتیاق مدرسه را نمی‌توان با چیز دیگری جایگزین کرد

دوری از مدرسه، معلم و دوستان برای دانش‌آموزان کار دشواری است، اما مجبور بودیم چند سالی را از راه دور به فراگیری علم و دانش خود بپردازیم و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر ارتباط بر قرار کنیم.

کد مطلب: ۱۲۳۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شور و اشتیاق مدرسه را نمی‌توان با چیز دیگری جایگزین کرد

چند ماهی است با شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل شده‌ است و دانش‌آموزان به صورت آنلاین و با استفاده از تلفن همراه و سایر خدمات دیگر درس را از راه دور ادامه می‌دهند تا با گذر این دوران در مدرسه حضور پررنگی داشته باشند و به فراگیری علم و دانش بپردازند.

مشکلات زیادی در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی وجود دارد. مانند؛ نیاموختن درس و ارتباط گیری دشوار با معلم که باعث شد تا پدر و مادران‌ دوشادوش فرزندانشان مثل یک معلم خبره در خانه به فرزندان خود درس بیاموزند.

یکی از مشکلات مهم در خصوص کلاس‌های مجازی، محدودیت‌های اینترنتی بود که با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها باز هم با قدرت به درس خواندن و فراگیری علم و دانش می‌پرداختیم.

اکثریت پژوهندگان تعلیم و تربیت، معتقدند که آموزش غیرحضوری (آنلاین) روش صحیح آموزش نیست و امیدوارند که با استعانت از الطاف الهی بر کرونا غلبه کرده و آن را شکست دهیم؛ همه تشویق به تزریق واکسن کرونا شده و ایمنی کامل در کشور اتفاق بیفتد و مدارس به فضل الهی حضوری برگزار شود.

امیدوارم تمامی بچه‌ها در هر مقطع تحصیلی که هستند به زودی درس‌هایشان را در مدرسه ادامه دهند و با کمک و یاری از خداوند متعال سال جدید را در مدرسه به تحصیلات خود بیافزایند.

خبرنگار دانش‌آموز*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار