هدف از برگزاری مانور زلزله ایجاد رشد و آشنایی دانش‌آموزان است

شهرری (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ ری گفت با ماندگاری آموزش‌ها در مجموعه مدارس‌ همچنین خانواده‌ها می‌توانیم سطح آمادگی کشور را بالا ببریم؛ به امید خدا آموزش‌های جمعیت هلال‌احمر بر کشور تأثیر‌گذار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مانور زلزله ایجاد رشد و آشنایی دانش‌آموزان است

حسین فهیمی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان‌ ری بیان کرد: در ۸ آذر ماه با برگزاری نمادین مانور زلزله و ایمنی مدارس ناحیه یک شهرری مفتخر هستیم در ایجاد و رشد دانایی‌های دانش‌آموزان کمک شایانی در این زمینه به آحاد جامعه داشته باشیم.

فهیمی اظهار کرد: رویکرد و سیاست مجموعه آموزش و پرورش بابت برگزاری مانور زلزله انتخاب می‌شود و سطح آگاهی و آمادگی دانش‌آموزان به لحاظ آشنایی، مقابله و پیشگیری در کشور گسترش پیدا خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال ‌احمر شهرستان‌ ری عنوان کرد: در کشور ایران در منطقه کهریزک و شهرری دو گسل بسیار خطیر وجود دارد؛ امیدوار هستیم گسل‌ها همچنان غیرفعال باقی بمانند؛ در صورت فعال شدن گسل کهریزک و شهرری با توضیحات و مانور زلزله که هر ساله در مدارس کشور برگزار می‌شود، دانش‌آموزان با آگاهی که از قبل دارند می‌توانند در چنین مواقعی کمک حال هلال احمر شوند و خسارات جانی و مالی ناشی از زمین لرزه را کنترل کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار