بازگشایی تمامی مدارس دوره متوسطه اول و دوم شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - کلیه مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان‌های استان تهران با حضور دانش‌آموزان در تمامی مقاطع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری شروع به کار کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی تمامی مدارس دوره متوسطه اول و دوم شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از بازگشایی مدارس در اولین روز از آذرماه و همزمان با سومین مرحله بازگشایی مدارس خبرداد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همدلی و هماهنگی همه همکاران در مناطق، تمهیدات لازم برای بازگشایی حضوری مدارس شهرستان‌های استان به خوبی انجام شده و در بازدیدهای صورت گرفته از مدارس دوره اول، دوم، فنی و حرفه‌ای و کاردانش، وضعیت و شرایط بازگشایی مدارس مطلوب ارزیابی شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: «رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی» به خصوص فاصله‌گذاری و سیستم تهویه کلاس‌های درس در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این نکات باید در طول سال تحصیلی با همین دقت و قوّت ادامه یابد.

وی ادامه داد: اکثر مدارس دراستان به شیوه ترکیبی مشغول به کار هستند، یعنی اینکه بخشی از آموزش‌ها همچنان در فضای مجازی و بخشی دیگر در فضای کلاس‌ها و به صورت حضوری انجام می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه شهرستان‌هایاستان تهران با بیان این که برنامه زمان‌بندی و گروه بندی حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در اختیار مدیران و بر اساس شرایط مدارس است، تصریح کرد: امیدواریم در هفته آینده شاهد حضور حداکثری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس باشیم.

هاشمی بر اهمیت نقش والدین در آموزش نکات بهداشتی به دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی از سوی دانش‌آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط مدارس توسط عوامل مدرسه قطعاً به استمرار آموزش حضوری همراه با حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار