ساخت بیش از یک هزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران توسط خیرین مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران گفت بیش از یک هزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران توسط خیرین مدرسه‌سازساخته شده و همچنان جهاد مقدس مدرسه‌سازی نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ساخت بیش از یک هزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران توسط خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجید پیروزان گفت: بیش از یک هزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده و همچنان جهاد مقدس مدرسه‌سازی نیز ادامه دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: بیش از چهل درصد از مدارس شهرستان‌های استان تهران نیز خیرساز بوده و با افزایش و رشد جمعیت دانش‌آموزی نیازمند کمک و یاری خیرین نیک اندیش در احداث فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی نیز هستیم.

مجید پیروزان ضمن تأکید بر اینکه توجه خیرین نیک اندیش به امر مقدس مدرسه‌سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده‌سازان این سرزمین است، بیان کرد: خوشبختانه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران تلاش کرده با آگاه‌سازی جامعه در گامی بلند در راستای تعمیق شناخت و اهمیت توجه به امر مدرسه‌سازی بردارد و اولویت اصلی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران آشناسازی خیرین و مردم با امر پسندیده مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس است.

مدیر عامل مجمع‌ خیرین ‌مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران گفت: تفاهم نامه‌ای میان جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با وزرات آموزش و پرورش منعقد شده و در این تفاهم نامه مجامع خیرین مدرسه‌سازبا حضور در کمیسیون‌های مختلف از جمله کمیسیون مدرسه‌یاری در آن ایفای نقش می‌نمایند.

پیروزان بیان کرد: خیرین نیک اندیش با سرمایه‌گذاری برای تربیت نسل سالم و صالح سه عمل ارزشمند صدقه جاریه که فرصت تعلیم و تربیت را برای آینده‌سازان کشور فراهم می‌سازد و محصول آن علم و دانش، علم نافع برای مردم و تربیت فرزندان صالح برای جامعه است را عملی می‌کنند.

مدیر عامل مجمع‌ خیرین ‌مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با همکاری و کمک مجامع خیرین مدرسه‌ساز، ادارات آموزش و پرورش، فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز در تمامی پویش‌های ملی آجربه آجر با کسب رتبه‌های برتر خوش درخشیدند و بر خود وظیفه می‌دانم از همکاری و تلاش‌های همه این عزیزان تقدیر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار