بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های تهران از پایگاه سنجش دانش‌آموزان کهریزک

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های تهران گفت از اول تیر ماه تاکنون ارزیابی 105 هزار و 548 نوآموز بدو ورود در پایگاه‌های سنجش شهرستان‌های استان تهران انجام گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های تهران از پایگاه سنجش دانش‌آموزان کهریزک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، عبدالرضا دژن گفت: 58 پایگاه در شهرستان‌های استان تهران کار سنجش را بر عهده دارند. تاکنون ارزیابی بیش از 105 هزار نوآموز در سطح 58 پایگاه در 21 منطقه استان صورت گرفته است و از ارزیابی هوش 487 نفر از دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی نیز در پایگاه های تخصصی هوش استان در سال جاری خبر داد.

دژن ضمن تبیین اهمیت برگزاری سنجش بدو ورود نوآموزان از ابعاد روانشناختی و تحصیلی، پایگاه‌های سنجش را نخستین جایگاه ارتباط اولیاء با بدنه نظام آموزشی توصیف کرده و بر تکریم اولیاء با رعایت اخلاق اسلامی، مبانی روانشناختی و رفاه حال مراجعین در فرآیند سنجش تاکید کرد.

وی ضمن توصیه به کارکنان و عوامل پایگاه سنجش در اجرای مطلوب فرآیند سنجش، بر توسعه فرهنگ بهداشت عمومی به ویژه آموزش‌های خود مراقبتی به دانش‌آموزان تأکید کرد.

قابل ذکر است پایگاه ‌های سنجش شهرستان‌های استان تهران سال گذشته 100 هزار دانش‌آموز را ارزیابی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود، امسال بیش از 109 هزار نوآموز بدو ورود و پیش از دبستانی با مشارکت 522 نفر از نیروهای آموزش دیده، ارزیابی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار