برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با رویکرد مهارت محور

تهران (پانا) - معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با رویکرد مهارت محوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با رویکرد مهارت محور

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع گفت: نظام آموزش و پرورش به طور بالقوه یکی ازمحوری‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین نهادهای اجتماعی در تحقق توسعه کشورها به شمار می‌رود که در این میان معلمان به عنوان مهمترین عنصر آموزش و پرورش نقش موثری در تربیت انسان‌های مولد و سرمایه انسانی هر کشور به عهده دارند.

وی افزود: از این رو اثربخشی و کارآمدی نظام تعلیم و تربیت به دانش، تخصص، توانایی و مهارت‌های معلمان و ایجاد زمینه مناسب برای توانمندسازی و به روز‌رسانی آنها بستگی دارد.

بهارلو با اشاره به برنامه‌های دوره‌های ضمن خدمت و عدم تحقق اهداف تعیین شده در آنها تصریح کرد: با تلاش همکاران ستادی در معاونت آموزش نیروی انسانی با تغییر رویکرد برگزاری دوره‌های مهارت‌محور و تقویت روحیه خلاقیت، تفکر و مطالعه، برنامه‌های خوب و متنوعی در راستای اجرای راهکار 4-1 سند تحول بنیادین در خصوص توسعه برنامه‌های توانمندسازی و منابع انسانی طراحی و تدوین شده است.

این مقام مسئول گفت: یکی از این برنامه‌ها، طرح ایجاد باشگاه آموزش معلمان است که وبینارها، کارگاه‌ها و همایش‌های حضوری و غیرحضوری در این قالب با استفاده از اساتید مجرب در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت اجرا می‌گردد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، وبینارهای معرفی باغ فناوری و ارائه تجربیات آموزشی با حضور دکتر مرتضی مجدفرسردبیر مجله شوق تغییر در کانال شاد به آدرس @moalemteo را از برنامه‌های اجرا شده در باشگاه آموزش معلمان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار