آیین اجتماع بزرگ بسیجیان در دماوند

دماوند (پانا) - تجمع بزرگ بسیجیان در سالن ورزشی کارگر با حضور مسئولان، فرماندهان و خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفتهٔ بسیج در دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین اجتماع بزرگ بسیجیان در دماوند

در گرامیداشت هفته بسیج، بسیجیان گردان‌های دماوند گردهم آمدند تا نمایش خدمت و همبستگی و تجدید پیمان با ولایت داشته باشند. در این مراسم علاوه بر مسئولان و فرماندهان خانواده‌های معظم شهدا همچنین پدر شهید احمدی روشن نیز حضور داشتند.

در این تجمع سرهنگ غلامرضا نجفی، فرمانده سپاه ناحیه دماوند گفت: ۴۳ سال از تشکیل این شجرهٔ طیبه می‌گذرد و ما هرروز به اثرگزاری آن و نیاز ما در انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور و جامعه پردازی بیشتر آشنا می‌شویم. بسیجی که در طی این ۴۳ سال از ابتدای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی نظامی و و....اثرگزار بوده است.

سردار علی نصیری معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی گردان‌های امنیتی امام علی(ع) در این تجمع اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است؛ بسیج شجره طیبه‌ است و در حقیقت عصارهٔ یک وحدت مقدس میان افراد ملت است؛ اینها واژگانی‌ست که امامان عزیز ما فرمودند.

وی بیان کرد: در صحنه‌های مختلف که نگاه کنیم حضور بسیجیان پررنگ بوده، چه برادران و چه خواهران بسیجی در عرصهٔ تامین نیازمندی‌های جبهه، همچنین در حوزه بهداشت و درمان در آن روزها حضور فعال داشتند.

نصیری اظهار کرد: حضور بسیج در دفاع مقدس به نوعی پرده‌برداری از زیبایی‌های این دفاع بود، بسیجیانی که خالصانه برای رضای خدا برای پاسداری از انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

وی به نقل از رهبری گفت: انقلاب مثل گنجینه‌ای است که می‌تواند برای نسل گذشته، حال و آینده‌ ما قابل بهره‌برداری باشد و افزود، ما در دفاع مقدس از قشرهای مختلفی مانند محصل، دانشجو، فرهنگی، کارمند و کارگر بسیجی داشته‌ایم که بزرگترین افتخار آن‌ها این بود که بسیجی بودند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا نجاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار