برگزاری جلسه آموزشی ویژه سالمندان در بهزیستی ملارد

ملارد (پانا) - کارگاه آموزشی سالمندان در بهزیستی ملارد با هدف تشویق سالمندان به انجام کارهای گروهی و حضور در اجتماع و مکان‌های مفرح و در نتیجه توجه ویژه به جسم و روان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی ویژه سالمندان در بهزیستی ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ملارد ضمن تأکید بر اهمیت آموزش و آگاه‌سازی انفرادی در تمامی زمینه‌ها گفت: پس از بحث خدمات‌رسانی به جامعه هدف بصورت نقدی و غیرنقدی مهم‌ترین موضوع، آموزش و بالا بردن سطح اطلاعات مددجویان و خانواده آنهاست، زیرا در این صورت است که می‌توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کرده و با مشکلات بصورت صحیح برخورد کنند.

وی در ادامه افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت پیشگیری، مقرر شده یک سری دوره‌های آموزشی بصورت دوره‌ای ویژه جامعه هدف تحت پوشش به ویژه در حوزه توانبخشی برگزار شود تا بتوانیم با کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه قسمتی از مشکلات تواخواهان را رفع کنیم.

روح‌الله غفاری، مسئول امور توانبخشی بهزیستی، با بیان اینکه سلامت روان سالمندان نقش موثری در بهبود مسائل خانواده و در نتیجه اجتماع دارد، گفت: از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه تشویق سالمندان به انجام کارهای گروهی، حضور در اجتماع و مکانهای مفرح و در نتیجه توجه ویژه به جسم و روان خود بوده است.

وی افزود: حضور یک سالمند فعال، متکی به خود و شاد در خانواده، روابط عاطفی و احساسی بین اعضای خانواده را تقویت کرده و همواره به عنوان یک پناهگاه امن روانی عاطفی برای جوان‌ترها مطرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار