معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد عنوان کرد:

کتاب غذای روح است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه شایستگان، بر اهمیت ترویج فعالیت مطالعه کتاب به عنوان یک فعالیت مثبت و تأثیر آن در موفقیت همه‌جانبه دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کتاب غذای روح است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در آخرین روز از هفته کتاب در جمهوری اسلامی ضمن قدردانی از همکاران فرهنگی در راه‌اندازی نمایشگاه باشکوه هفته کتاب و ایجاد موج مثبت کتابخوانی در آموزشگاه شایستگان ملارد، بیان کرد: کتاب غذای روح است، روح انسان با کتاب مرتبط است و از آن تاثیر می‌پذیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه یک کتاب خوب بخوانیم باید یک راهنما داشته باشیم، چرا که دانش‌آموزان کتاب را برای افزایش میزان اطلاعات و شخصیت خود مطالعه می‌کنند و اگر کتاب حاوی مطالب مثبت و آموزنده باشد، قطعاً تاثیر بهتری بر روح و روان دانش‌آموزان می‌گذارد.

حضرتقلی خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم مسلمان هستیم، زیرا خداوند ذهن انسان را طوری با تکامل آفریده تا بتواند اطلاعات را دریافت و ذخیره کند و معجزه کتاب نزد خداوند ارزشمند است.

همچنین در این نشست، عروسک «پارسا» یک کتاب را به دانش‌آموزان با لحن مناسب سن آنها و با گویش جذاب معرفی کرد و از مزایای مطالعه کتاب سخن گفت.

معرفی کتاب، قرائت شعر، اجرای سرود و برنامه‌های متنوع دیگر از بخش‌های این مراسم بود که با همت کارشناسی فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد در دبیرستان شایستگان برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار