همکاری همه ارگان‌ها با آموزش و پرورش برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ضروری است

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری ملارد در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش، بر اهمیت همکاری نهاد‌های دیگر با آموزش و پرورش جهت آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس و اجرای طرح نظام مراقبت از دانش‌آموزان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری همه ارگان‌ها با آموزش و پرورش برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ضروری است

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست جابر کریمی سرپرست فرمانداری ملارد و با حضور حجت‌الاسلام حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه جابر کریمی بر رفع مشکلات برخی از مدارس در خصوص انشعابات و اقدام فوری و جهادی در جهت رفع موانع به منظور بازگشایی حداکثری مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان ملارد تأکید کرد و گفت: ایجاد شرایط مناسب جهت حضور دانش‌آموزان در مدارس توسط آموزش و پرورش و همکاری حداکثری تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و ادارات خدمات‌رسان در این راستا لازم و ضروری است.

سرپرست فرمانداری ملارد با اشاره به طرح موضوعات اجتماعی که به ارتقاء سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منجر می‌شود، بیان کرد: طرح نماد(نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان) با جدیت پیگیری و عملیاتی شود و موضوعات اجتماعی بیشتر در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

کریمی بر اجرای مصوبات انجام نشده قبل در اسرع وقت و ارائه گزارش به فرمانداری تأکید کرد و افزود: مصوبات شورای آموزش و پرورش لازم الاجرا بوده و همکاری همه دستگاه‌ها در جهت آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع تبعیض با تأکید بر گره‌گشایی از مشکلات، در اولویت برنامه‌هاست.

رفع مشکلات اسناد و مدارک برخی از زمین‌های آموزش و پرورش و تامین منابع مالی سرویس مدارس روستایی اخترآباد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار