حضور فرهنگیان ناحیه یک شهرری در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

شهرری(پانا)- کارشناس قرآن اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شهرری از شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور فرهنگیان ناحیه یک شهرری در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

سعیده رزاقی، کارشناس قرآن اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شهرری در تشریح جزئیات برگزاری آزمون ورودی چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره تا 15 آبان ماه تمدید شده بود و اکنون مهلت ثبت نام به اتمام رسیده و آزمون ورودی دوره ویژه افرادی که ثبت نام کرده‌اند، روز یکشنبه 23 آبان ماه بصورت آنلاین برگزار شد که ۱۱۰ نفر از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در این دوره گزینش شدند.

او ادامه داد: آزمون دو بخش سوالات عمومی و سوالات تخصصی داشت، سوالات عمومی از محتوای بخش مسابقات کتاب ندای رحمت بود و موضوع سوالات عمومی اهداف، نکات و اصول کلی برگزاری مسابقات و سوالات تخصصی از محتوای فرم داوری کتاب ندای رحمت رشته‌های مسابقات طراحی شده بود.

کارشناس قرآن اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن اشاره به این مورد که شرکت در آزمون ورودی برای همه شرکت کنندگان الزامی و به عنوان یکی از ملاک‌های مهم اعطای گواهینامه پایانی است، درباره ثبت نام اولیه گفت: ثبت‌نام افراد، صرفاً در یکی از رشته‌ها امکان‌پذیر است و چنانچه افراد در آزمون ورودی، حد نصاب نمره لازم را کسب نمایند، در مرحله بعد، امکان شرکت در چند رشته را هم خواهند داشت.

او افزود: عموم علاقه‌مندان اعم از نیروهای شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی می‌توانند در دوره شرکت کنند و از مباحث آموزشی استفاده نمایند؛ گواهینامه پایانی نیز فقط برای افرادی که کد پرسنلی آموزش و پرورش را دارند، صادر خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار