فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و فوق‌ برنامه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست خبری راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر تدوین برنامه‌های فوق‌ برنامه با موضوعات جذاب و مفید برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و فوق‌ برنامه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد طی نشست خبری با موضوع اقدامات لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان از طریق مسابقات فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی بیان کرد: مسابقات و برنامه‌های فوق‌برنامه علاوه بر پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و شکوفا شدن خلاقیت آنان، باعث پرکردن اوقات فراغت آن‌ها به شکل مثبت و سازنده می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به خطرات فضای مجازی و ساعات گسترده‌ای که نوجوانان در آن وقت می‌گذرانند، آموزش و مشاوره لازم در مورد خطرات و نحوه استفاده از آن ضروری است و می‌توان این کار را با برگزاری جشنواره‌های جذاب و در خلال مسابقه به آن‌ها آموزش داد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: با توجه به بافت جمعیتی بالا و مشکلات اقتصادی، اعتیاد و فقر در شهرستان ملارد، استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در مسیر درست و هدایت‌شده فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار