معلمان نقش‌آفرینان عرصه علم و اندیشه هستند

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ در مراسم تجلیل از برگزیدگان معلم پژوهنده، فعالیت‌های علمی و آموزشی معلمان در کلاس درس را بهترین نوع پژوهش و تحقیق برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نقش‌آفرینان عرصه علم و اندیشه هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، هفته پژوهش و طی مراسمی با حضوریداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین و جمعی از مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه، از برگزیدگان منطقه ای، استانی و کشوری دوره بیست و چهارم معلم پژوهنده تجلیل شد. این مراسم به منظور تقدیر از تلاش و همت معلمان فرهیخته و ساعی، در دبیرستان دکتر ایوب آزاد و با اجرای برنامه های متنوعی برگزار شد.

یداله شهبازبیگی، در این آیین ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از منتخبین طرح معلم پژوهنده، گفت: فعالیت های علمی و آموزشی معلمان در کلاس درس، بهترین نوع پژوهش و تحقیق است. و همه معلمان و همکاران با عشق و ایثار در این وادی خدمت می کنند. و برای برگزاری هر یک جلسه درسی، با استفاده از ابزارهای محدودی که در اختیار دارند تلاش می کتتد که بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی افزود: معلمان نقش آفرینان عرصه علم و اندیشه هستند و همه پیشرفتهای جامعه در تمام عرصه ها مرهون زحمات این عزیزان است.

در ادامه جلسه از ۲ همکار منتخب کشوری، ۱۷ همکار برگزیده استانی و ۵۳ همکار برگزیده منطقه ای دوره بیست و چهارم معلم پژوهنده با اهدا لوح تقدیر و تقدیم هدایایی قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است هم زمان با این مراسم نمایشگاهی از آثار پژوهشی معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه ۵ برگزار شد که شهبازبیگی و همراهان از نمایشگاه بازدید و از برگزار کنندکان نمایشگاه تقدیر و تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار