مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

برای پیشرفت همه‌جانبه؛ بازگشت به قرآن و بهره‌گیری از آن ضروری است

تهران (پانا ) - چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم، نماز و معارف اسلامی دانش‌آموزان منطقه۵، در مرحله منطقه‌ای برگزار شد و مدیر آموزش و پرورش منطقه؛ در بازدید از برگزاری این سری از مسابقات، بر اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برای پیشرفت همه‌جانبه؛ بازگشت به قرآن و بهره‌گیری از آن ضروری است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰۰ دانش آموز پسر و دختر در پایه ها و مقاطع مختلف تحصیلی و در ۹ رشته با هم رقابت کردند. این آزمون به شکل غیرحضوری (تلفنی) و نیز آزمون آنلاین برگزار شد.

یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ و داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از فرآیند برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

شهباز بیگی، در این بازدید بر اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح مدارس تاکید کرد و گفت: برای پیشرفت و تعالی همه جانبه جامعه اسلامی، بازگشت به قرآن و بهره گیری از آن ضروری است و این امر تحقق نمی یابد مگر با سعی و تلاش روزافزون در فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های قرآنی همه آحاد جامعه، به ویژه دانش آموزان عزیز، که سرمایه های اصلی کشور هستند.

وی همچنین بر لزوم تقدیر از فعالان حوزه قرآن و نماز تاکید کرد.

داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه؛ ضمن ارائه گزارشی از حوزه قرآن عترت و نماز منطقه از فعالیت‌های همکاران این حوزه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار