مدیر آموزش و پرورش منطقه۵

نمایشگاه‌های دانش‌آموزی زمینه‌ساز رقابت سالم است

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ضمن بازدید از نمایشگاه دست‌آورد‌های دانش‌آموزان هنرستانی، بر اهمیت نقش نمایشگاه های دانش آموزی در تقویت حس تعاون و رقابت سالم دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه‌های دانش‌آموزی زمینه‌ساز رقابت سالم است

یداله شهباز بیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ با همراهی شورای معاونین و محمد قزوینه، کارشناس مسئول فنی حرفه ای منطقه؛ از نمایشگاه دست‌آورد‌های دانش‌آموزان هنرستان اکباتان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه، شهباز بیگی طی این بازدید از نزدیک در جریان فعالیتهای هنری دانش آموزان قرار گرفت. دانش آموزان و همکاران مستقر در نمایشگاه، توضیحات کاملی از اهم اقدامات، دستاوردها و فعالیت ها ی دانش آموزان ارائه کردند.

شهبازبیگی در این بازدید اظهار کرد: «برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها سبب تقویت حس تعاون و تعامل بیش از پیش میان دانش آموزان می‌شود و زمینه رقابت سالم آنها را فراهم می آورد. همچنین ایجاد ارتباط قوی، ارتقای روحیه تلاشگری و ایجاد محیط صمیمی بین دانش آموز و معلمان، از دیگر رهاوردهای این نوع برنامه‌ها است.

در پایان، شهبازبیگی ضمن تشکر از دانش آموزان و مسئولان هنرستان اکباتان برای برگزاری نمایشگاه؛ برای آنها آرزوی موفقیت و پیروزی روزافزون کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار