ورزش عامل سلامت فردی و اجتماعی است

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ در مراسم افتتاح استخر دریای نور، در منطقه5 بر اهمیت نقش ورزش در سلامت روحی و جسمی فرد و همچنین سلامت جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزش عامل سلامت فردی و اجتماعی است

مراسم افتتاحیه استخر دریای نور، در منطقه۵ با حضور حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، علی ایرجی، رئیس اداره تربیت بدنی شهر تهران، یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ ابوالقاسم زنگویی؛ معاون مالی و نیروی انسانی منطقه، داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناس مسئول و کارشناسان واحد تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و میهمانان مراسم، از زحمات همکاران معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۵، برای انجام پیگیری های لازم تا حصول نتیجه مطلوب در افتتاح این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش ورزش در زندگی ماشینی امروزه، ورزش را یکی از مهمترین عوامل سلامت فردی و اجتماعی یک جامعه، برشمرد و گفت: امروزه نقش ورزش را نمی توان در سرگرمی و تفریح خلاصه کرد، زیرا با گسترش سبک زندگی مبتنی بر کم تحرکی بین مردم، که مهمترین عامل افزایش بیماری ها نیز است، همه افراد جامعه برای حفظ سطح حداقلی از سلامت جسمانی خود نیاز به ورزش دارند. علاوه بر این، ورزش تاثیر مستقیمی در بالا بردن روحیه نشاط و شادابی افراد دارد. همین عوامل در نهایت می تواند زمینه ساز سلامت جامعه در ابعاد مختلف شود.

محمدی در پایان از زحمات همکاران منطقه۵، برای تلاش در توسعه فضاهای ورزشی مورد نیاز همکاران فرهنگی و دانش آموزان، به ویژه فعالیت‌های جهادی در راه اندازی استخر دریای نور تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار