مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨:

دانش‌آموز امروز باید در کنار علم‌آموزی و پژوهش، به دیگر وجوه ساحت‌های شش‌گانه هم اشراف کامل داشته باشد

تهران (پانا) – در مراسم نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨، تاکید کرد دانش‌آموز امروز باید در کنار علم‌آموزی و پژوهش، به دیگر وجوه ساحت‌های شش‌گانه هم اشراف کامل داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز امروز باید در کنار علم‌آموزی و پژوهش، به دیگر وجوه ساحت‌های شش‌گانه هم اشراف کامل داشته باشد

زنگ مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ٨:٣٠ روز چهارشنبه ١٢ آبان ١۴٠٠ در دبیرستان نمونه دولتی الهام منطقه ٨، با حضور مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، مهدی گلکار مسئول بسیج دانش آموزی و اعضای شورای معاونین منطقه به صدا درآمد.

در این مراسم که به دلیل وجود شرایط خاص کرونا در جامعه، با تعداد محدودی از دانش آموزان برگزار شد، مینو زمان ضمن تبریک روز دانش آموز به عزیزان حاضر، خاطر نشان کرد: دانش آموز امروز باید محقق باشد و خود به دنبال جواب برای سوالاتش برود و تا به نتیجه نرسد هم کوتاه نیاید. دانش آموز امروز باید در کنار علم آموزی و پژوهش به دیگر وجوه ساحت های شش گانه هم اشراف کامل داشته باشد و در جهت ارتقای آن ها تلاش کند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان امروز می بایست به روز باشند و از همه مهمتر باید اخلاق مدار باشند که نشانه انسان مومن بودن، داشتن اخلاق نیکوست.

زمان در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد که نسبت به محیط زیست خود بی اهمیت نباشند و از کنار مشکلات محیط زیستی به راحتی گذر نکنند و بدانند که علاوه بر اینکه به خانواده تعلق دارند به اجتماع هم متعلق هستند و نسبت به هر دو جایگاه مسئولند.

در این برنامه، مهدی گلکار، مسئول بسیج دانش آموزی منطقه نیز، ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم مهم فرهنگی، مصادف شدن این روز را با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به فال نیک گرفت و عنوان کرد: در چنین روزی که به نام روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی نامگذاری شده نباید یاد و خاطره شهدای دانش آموز مخصوصا شهید حسین فهمیده را فراموش کرد.

در پایان این مراسم پس از نواخته شدن صدای زنگ مبارزه با استکبار جهانی، هدایایی به رسم یادبود تقدیم مدعوین و دانش آموزان مدرسه شد.

لازم به ذکر است این مراسم با رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار