با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ برگزار شد:

دیدار با مادر شهید علی فخاریان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

تهران(پانا) - در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی شهدا تحول درونی در کشور ایجاد کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با مادر شهید علی فخاریان به مناسبت  هفته بسیج دانش‌آموزی

به مناسبت سالگرد شهادت شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی غلامعلی عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و ترابعلی مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در منزل شهید، علی فخاریان حضور یافتند و با مادر شهید دیدار کردند.
در این دیدار ضمن قرائت فاتحه نثار روح شهدا به ویژه شهید فخاریان، عنایت مهر با آرزوی سلامتی و توفیق برای مادر شهید و خانواده ایشان و رحمت و مغفرت برای روح شهید فخاریان و پدر ایشان بیان کرد: شهدا در جنگ تحمیلی تحول درونی در کشور ایجاد کردند و سبب شدند ارزش های اخلاقی و اعتقادی انقلاب در دفاع مقدس نهادینه شود و در واقع شهدا در هر کوی و برزن از این ارزش ها دفاع کردند.

وی افزود: در دوره اخیر هم شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام جهاد کردند و به درجه شهادت نائل شدند و با شهادت خود تاکید کردند که بر عهد و پیمان خود در حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس هستند و از این ارزش ها حراست خواهند کرد. ما باید قدردان شهدا و خانواده های آنها باشیم و ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنیم تا این انقلاب به دست امام عصر(عج) برسد.
وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای مادر شهید و خانواده ایشان بیان کرد: امید است دعای خیر خانواده شهدا و انفاس قدسی شهدا روشنگر راه ما باشد و به نحوی ما را هدایت کنند که ما شرمنده شهدا و اولیاءالله نباشیم و عاقبت بخیری نصیب ما شود.
گفتنی است شهید علی فخاریان در سال ۴۷ دیده به جهان گشود و از ناحیه بسیج در جبهه حضور یافت و در سال ۶۵ در سن ۱۸ سالگی و در عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل شد. مزار این شهید در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار