مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱:

مانوس بودن با قرآن راه رهایی انسان از آسیب‌هاست

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، در مراسم تقدیر از برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان منطقه؛‌ مانوس بودن با قرآن را؛ راه رهایی انسان از آسیب‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مانوس بودن با قرآن راه رهایی انسان از آسیب‌هاست

با حضور قدرت اله گراوند؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ و غلامعلی عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی از برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزی تقدیر شد.

در ابتدای جلسه عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله گفت: دانش آموزانی که در مسابقات شرکت کرده اند سرمایه های ما هستند.

وی افزود: این جلسه علاوه بر تقدیر از دانش آموزان، هم باعث ترغیب و تشویق است که قدمی به سوی قرآن برداریم چنانکه خود قرآن می فرماید: برای کسانی که زمینه هدایت دارند این قرآن تاثیر شگرف در زندگی آنها دارد.

عنایت مهر گفت: در روایات توصیه شده از خردسالی با قرآن مانوس شویم که با گوشت و خون ما عجین شود و آیات قرآن در زندگی ما جریان داشته باشد و این تاثیر باعث می شود از آفات روزگار مصون بمانیم. در واقع این قرآن است که ما را از آسیب ها نگه می دارد و به زندگی ما جهت می دهد، قرآن قلب ما را نورانی می کند آن گونه که راه را از بیراهه بازشناسیم.
در ادامه، قدرت اله گراوند؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ گفت: مانوس بودن با قرآن راه رهایی انسان از آسیب هاست و خوشا به سعادت شما دانش آموزان که در خانواده ای قرآنی تربیت شده اید. اگر جامعه قرآنی باشد خیلی از آسیب ها را نخواهیم داشت. اگر تربیت تمام خانواده ها بر مبنای قرآن باشد، این افراد که جامعه را تشکیل می دهند و این تربیت آنها را از کارهای ناپسند باز می دارد و جامعه ما یک جامعه پایدار و سالمی خواهد بود.

گراوند در پایان از اولیای دانش آموزان که فرصت و بستر مناسب برای فعالیت های قرآنی فرزندان خود فراهم کردند و از همکاران حوزه معاونت پرورشی و کارشناسی قرآن و عترت و نماز در اجرای برنامه های قرآن و عترت و نماز تشکر و قدردانی کرد.

در پایان از برگزیدگان مسابقات منطقه ای مقطع ابتدایی، برگزیدگان بیست و نهمین دوره مسابقات هفتگی درسهایی از قرآن و برگزیدگان مسابقات استانی متوسطه اول و دوم با اهدای هدایا و یادبود تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار