در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر عنوان شد:

کرونا فاصله خانواده‌ها را با آموزش و پرورش نزدیک کرد

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه کرونا مضرات و دردسرهای زیادی برای آموزش دانش‌آموزان و خانواده‌ها داشت، تاکید کرد اما فاصله خانواده‌ها را با آموزش و پرورش نزدیک کرد، کاری که در بیست سال آینده هم محقق نمی‌شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کرونا فاصله خانواده‌ها را با آموزش و پرورش نزدیک کرد

جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بصورت حضوری و مجازی برگزار شد.

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: اقناع سازی افکار عمومی در این شرایط کار دشواریست ولی همکاران ما با تلاش خود زمینه و شرایط لازم را برای بازگشایی مدارس تا حدودی هموار کرده اند.

کرمی افزود: بیماری کرونا اگر چه عزیزان زیادی از ما گرفت و مضراتی داشت و دردسرهایی برای آموزش و پرورش و خانواده ها ایجاد کرد، ولی مزایایی هم داشت و خدمات ارزنده‌ای به جامعه بشری ارزانی داشت و زیر ساخت های فن آوری اطلاعات آموزش و پرورش را تقویت کرد و فاصله خانواده ها را با آموزش و پرورش نزدیک تر کرد. کاری که ما در ۲۰ سال آینده هم نمی توانستیم انجام دهیم. ما امیدواریم از همین ظرفیت تعامل و ارتباطات ایجاد شده بتوانیم در جهت بازگشایی مدارس استفاده کنیم.

وی گفت: سیاست بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست و سلامت دانش آموزان خط قرمز ماست.

کرمی همچنین اضافه کرد: باید کاری کنیم که بازگشایی مدارس به مطالبه عمومی اولیا تبدیل شود، بطوری که خانواده ها در بازگشایی مدارس ما را همراهی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: آسیب های فضای مجازی برای اولیا بیان شود که ممکن است دانش آموزان در آینده به آن مبتلا شوند.

بهرام مغدانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: انجمن اولیا و مربیان بزرگترین و مهمترین تشکل مردمی در کشور است که حلقه اتصال آموزش و پرورش با خانواده ها محسوب می شود.

مغدانی اظهار کرد: همه باید درک و فهم مشترکی از بازگشایی مدارس داشته باشیم تا وحدت رویه ایجاد شود و همه یک حرف بزنیم تا اولیا در تصمیم گیری دچار تعارض نشوند.

وی تاکید کرد: انجمن اولیا و مربیان و خانواده ها در دوران کرونا مشارکت واقعی و عینی خود را به اثبات رساندند و نشان دادند که در آموزش و تربیت فرزندان همراه آموزش و پرورش نقشی بی بدیل دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار