آموزش‌های خانواده مطابق نیازهای روز در مدارس باید به‌روزرسانی شود

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت آموزش‌های خانواده باید مطابق نیازهای روز در مدارس بروز رسانی شود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌های خانواده مطابق نیازهای روز در مدارس باید به‌روزرسانی شود

علی موحدی امروز صبح در جلسه استانی شورای انجمن اولیا و مربیان گفت: آموزش های خانواده باید مطابق نیازهای روز در مدارس بروز‌رسانی شود.

موحدی با یادآوری حضور خودجوش و فعالانه اولیا در کنار دانش‌آموزان در مراسمات تشییع و تجلیل از شهدای گمنام در مدارس اظهار کرد: ما در اجرای مطلوب و تقویت برنامه های فرهنگی و تربیتی مدارس به این مدل مشارکت ها پسندیده نیاز داریم.

موحدی گفت: شرایط خاصی که بر مدارس ما در ایام کرونا و التهابات پس از آن حادث گردید ثابت کرد که ما هر جا مشارکت حداکثری و فعالانه اولیا را داشتیم با آسیب های کمتر مواجهه شدیم.

موحدی تصریح کرد: برای تحقق طرح مدرسه کانون تربیتی محله که در سند تحول بنیادین دیده شد ناظر بر مشارکت فعالانه اولیا می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان بازوان توانمند مدیران مدارس هستند، گفت: تشکیل اتاق گفتگو در مدارسی که فضای لازم را دارند امری ضروی است و از این طریق مشارکت حداکثری و فعالانه اولیا را در حوزه‌های مختلف دریافت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پوشاک دانش آموزی و سرویس‌های مدارس جزو دغدغه‌مندی‌های اولیا در سال های گذشته بود و نیاز است با تدبیر بیشتر و برنامه ریزی به موقع به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار