دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 76 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه 15 آذر ماه، 76 نفر است .

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بستری 76 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 22 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 6 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 6 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود:متاسفانه 4 نفر از موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 1مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا آقایی با 77 سال سن با سابقه بیماری آلزایمر در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌ روز گذشته 23 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 6 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون 2028 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 89109 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار