خانه و مدرسه از عوامل مهم و تاثیر‌گذار در رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت است

بوشهر(پانا) - مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان بوشهر گفت خانه و مدرسه از عوامل مهم و تاثیر گذار در رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت است ، میان خانه و مدرسه ارتباط تنگاتنگی وجود دارد که پیوند دهنده آن انجمن اولیا و مربیان است .

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خانه و مدرسه از عوامل  مهم و تاثیر‌گذار در رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت است

زهرا عرفان مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: از عوامل تأثیرگذار در رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان ارتباط عمیق و همه جانبه خانه و مدرسه است . مشارکت فرهنگی و تربیتی والدین ومدیران معلمان مشاوران و مربیان نقش بسزایی در رشدشخصیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است .

عرفان گفت : فرزندان ابتدا در دامان پر مهر و محبت والدین تربیت می شوند سپس با راه یابی به مدرسه درس های دیگری از زندگی را از معلمان فرا می گیرند. بناربراین میان خانه و مدرسه ارتباط تنگاتنگی وجود دارد که پیوند دهنده آن انجمن اولیا و مربیان است آین انجمن از ظرفیت خوبی برخورداراست .

عرفان افزود : انجمن اولیا و مربیان فرصتی برای توسعه همکاری خانه و مدرسه است . تا با آگاهی دادن به دانش آموزان بر میزان شناخت و معرفت بیفزایند و دانش آموزان بهترین انتخاب دردوره های مختلف زندگی داشته باشند .

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان بوشهر گفت : خانه و مدرسه از عوامل مهم و تاثیر گذار در رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت است . انجمن اولیا و مربیان از ظرفیت خوبی برخورداراست .

زهرا عرفان تصریح کرد : شورای انجمن اولیا و مربیان برای تجقق هدفمند برنامه ریزی و ساماندهی فعالیت‌ها بر مشاوره و مشارکت پذیری تاکید دارد تا درپرتو همدلی وانسجام گروهی بتوانند به عملیاتی کردن برنامه‌های آموزشی و پرورشی اقدام کنند که نتایج تأثیرگذار آن رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت است .

خبرنگار : یاسمن دانشپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار