زنگ ایثار و مقاومت در مدارس قم نواخته شد

قم(پانا)- زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور، امروز سه شنبه ششم مهرماه در دبیرستان شاهد رضویان قم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت در مدارس قم نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و به یاد شهدای دانش آموز و فرهنگی، طی مراسمی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، امروز همزمان با سراسر کشور، در دبیرستان شاهد رضویان قم به صدا در آمد.
در این مراسم، «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی، داشتن «معرفت» را به قدرشناسی از شهیدان تعبیر کرد و گفت: معرفت واقعی هنگامی حاصل می شود که تلاش علمی دانش آموزان نه فقط بخاطر کسب مدرک و شغل، بلکه در راستای خودسازی و کمال و نیل به ارزش های انسانی و آرمان های شهدای والامقام باشد.
در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت، پیام سراسری «علیرضا کاظمی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش و «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، توسط «اکبر علی بابایی» رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قرائت شد.
در مراسم فوق، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم و حجت الاسلام «غلامرضا ناظمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم، «علی اکبر شفیعی» رییس سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم، «ناصر حمزه ای» معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم، «مهدی خادمی جمکرانی» رییس اداره امور تربیتی و مشاوره اداره کل، نمایندگان حوزه یک بسیج دانش آموزی و هلال احمر، مسئولان آموزشگاه و جمعی از معلمان، دانش آموزان و اولیاء و پیشکسوتان دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد.
قرائت میثاق نامه توسط یکی از دانش آموزان و مرثیه سرایی به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) از دیگر بخش های این مراسم بود و مراسم به طور همزمان از شبکه شاد پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار