رییس کل دادگستری استان کرمان:

کارکنان جهادی و انقلابی مایه افتخار دستگاه قضایی کرمان هستند

کرمان(پانا) - رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد ارزش نهادن به خدمات و مجاهدت‌های قضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی کشور یکی از راهبردهای اساسی در این قوه است و این مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و روسای قوه قضاییه در ادوار مختلف نیز بوده است.

کد مطلب: ۱۱۹۸۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کارکنان جهادی و انقلابی مایه افتخار دستگاه قضایی کرمان هستند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد در آئین اهدای لوح تقدیر ریاست وقت قوه قضاییه به قاضی و کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان کرمان افزود: ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن، حفظ عزت و منزلت آنها و گماردن این قبیل قضات کارآمد و جهادی و فاضل در مسئولیت‌ها؛ از انتظارات مطروحه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به این مطلب که فراوانی وجود قضات و کارکنان خدوم، انقلابی و جهادی مایه افتخار دستگاه قضایی استان کرمان است، تاکید کرد: با توجه به اینکه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در کمال سلامت و ایثارگرانه خدمات قضایی را به مردم شریف استان ارائه می‌کنند، انتظار می رود که مردم نیز این خدمتگزاران خود را بشناسند و دستگاه قضایی استان هم باید قدردان این تلاشگران عزیز باشد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر آنکه معرفی قضات و کارکنان تلاشگر و صالح دستگاه قضایی وظیفه مدیران ستادی و روابط عمومی است، تصریح کرد: در این رابطه باید از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

موحد یادآور شد: به روال هر سال جمعی از قضات و کارکنان به عنوان قاضی و کارمندان نمونه کشور انتخاب و معرفی می شوند که در سال جاری، صادق مرتاضی فیل آبادی؛ رییس شعبه 103 دادگاه کیفری دو کرمان، ابوذر آتشی، رمضان صدرالدینی و مهدی امیری هنزایی به عنوان قاضی و کارکنان نمونه کشوری برگزیده شدند و از طرف ریاست قوه قضائیه، لوح تقدیر دریافت کردند که این الواح در جلسه شورای معاونین دادگستری به آنها تقدیم شد.

وی ضمن تبریک کسب این افتخار برای مجموعه دادگستری کل استان کرمان، گفت: حقیقتاً عملکرد برگزیدگان کشوری امسال مایه مباهات همکاران است و امیدواریم که زمینه الگوبرداری و فرهنگسازی این اقدامات به شکل مناسبی فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که صادق مرتاضی فیل آبادی از قضات خوشنام و با کارنامه درخشان در حوزه قضایی قلعه گنج، عنبرآباد و کرمان هستند که حقیقتاً شایستگی تحصیل عنوان نمونه را دارند، تصریح کرد: همکاران اداری برتر نیز دارای ویژگی های برجسته یاد شده هستند و امید می رود که همواره به مانند گذشته خوش درخشیده و اعمال و رفتار آنها مورد رضایت خداوند متعال واقع شود و ذخیره ارزشمندی در دنیا و آخرت برای آنها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار