تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی استان منعقد شد

ارومیه (پانا) - با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی استان منعقد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان توسط «مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان و «خدیجه معصومی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان امضا شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص با تاکید بر جایگاه رفیع کسب دانش در دین مبین اسلام اظهار داشت: همکاری در تسهیل عضویت کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان مدارس دوره های مختلف تحصیلی در کتابخانه های عمومی و ایجاد و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی به منظور ایجاد عادت مطالعه و تحقیق در بین دانش آموزان از اهداف این تفاهم نامه می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: همکاری در برگزاری نمایشگاه های کتاب در مناسبت های خاص، اداره مشارکتی کتابخانه های آموزش و پرورش و ارائه نرم افزارهای مربوطه در صورت داشتن شرایط لازم، برنامه ریزی و همکاری در اجرای فعالیتهای تربیتی و آموزشی و مشارکت دربرگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در قالب این تفاهم نامه عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است این تفاهم نامه از زمان امضا به مدت 3 سال شمسی معتبر است و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار