ویژه برنامه «کاروان جهادی رضوی» در مدارس ابتدایی شهرستان میاندوآب برگزار شد

ارومیه (پانا) - با هدف ترویج جشنواره رضوی، کاروان جهادی کتابخوانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب راهی مدارس ابتدایی روستایی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه «کاروان جهادی رضوی» در مدارس ابتدایی شهرستان میاندوآب برگزار شد

اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب با هدف ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی، کاروان جهادی کتابخوانی را راهی مدارس ابتدایی حاشیه‌ای و روستایی این شهرستان میاندوآب کرد.

رامین وحدانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندوآب، با اعلام این خبر افزود: جشنواره رضوی یکی از برکات نائل شده بر نهاد کتابخانه های عمومی است و بر ما وظیفه است در جهت هر چه بیشتر شناساندن این برکت تلاش کنیم.

وحدانی، ارسال کاروان های کتابخوانی رضوی به مدارس روستایی را اقدامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرده و گفت: مدارس روستایی و حاشیه‌ای غالبا دسترسی مطلوبی به امکانات مدارس شهری نداشته و بسیاری از آنها با کتاب و مطالعه ناآشنا هستند؛ از این رو با هدف اشاعه عادلانه منابع اطلاعاتی و ایجاد امکان شرکت در جشنواره رضوی برای دانش آموزان مدارس روستایی، کاروان جهادی کتابخوانی به این مدارس ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان ها برنامه‌های متنوع فرهنگی را در برنامه خود دارند، افزود: قصه گویی، کتابخوانی دسته جمعی، مسابقات فرهنگی، نقاشی، روزنامه دیواری، خوانش کتاب و عضویت رایگان از جمله برنامه‌هایی است که در قالب این کاروان‌ها برگزار می‌شود.

گفتنی است جشنواره رضوی به عنوان گسترده‌ترین رویداد فرهنگی کشور، زمینه مشارکت همه رده‌های سنی را فراهم کرده و کودکان می‌توانند در قالب‌های نقاشی، طراحی، خوانش کتاب، روزنامه‌دیواری و معرفی کتاب در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار