در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی؛

بیش از 20 برنامه فرهنگی و ترویجی با همکاری مدارس شهرستان میاندوآب برگزار شد

ارومیه (پانا) - در راستای عمل به تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی، بیش از 20 برنامه فرهنگی و ترویجی در مدارس شهرستان میاندوآب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 20 برنامه فرهنگی و ترویجی با همکاری مدارس شهرستان میاندوآب برگزار شد

کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل آموزش و پرورش استان، از ابتدای مهر ماه سال جاری، با حضور در مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، بیش از 20 برنامه فرهنگی-ترویجی از قبیل نشست کتابخوان، جمع خوانی، قصه‌گویی، آموزش کاردستی و اوریگامی و ... اجرا کردند.

رامین وحدانی، مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای این برنامه‌ها افزود: گسستی که در دوران پاندمی کرونا و قرنطینه ناشی از آن بین جامعه و کتابخانه ایجاد شده است، نیاز به رسیدگی و بهبود فوری دارد؛ از این رو کتابخانه‌های شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی دیدار رو در رو با دانش‌آموزان را در اولویت اصلی خود قرار دادند.

وحدانی با اشاره به استقبال و همکاری مدیران از طرح حضور کتابداران در مدارس، افزود: 8 نشست کتابخوان مدرسه‌ای در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، 5 جلسه قصه‌گویی در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی، دو جلسه آموزش کاردستی و اوریگامی و 5 جلسه جمع خوانی از جمله برنامه‌هایی بود که از مهر ماه سال جاری به همت همکاران کتابخانه‌های عمومی و با همکاری مدارس سطح شهرستان برگزار شده است.

گفتنی است بر اساس بند الف ماده 3 تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اداره کل آموزش و پرورش، کتابداران مجاز به حضور در مدارس برای تشریح برنامه‌های فرهنگی، معرفی کتاب و برگزاری نشست‌های کتابخوان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار