امکان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو با واکسینه شدن معلمان

فارسان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان در مصاحبه با خبرنگار پانا از امکان بازگشایی مدارس در صورت واکسیناسیون معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
امکان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو با واکسینه شدن معلمان

اسفندیار تیموری افزود: کرونا یک چالش بزرگ ایجاد کرد و باعث تغییر شیوه آموزش شد اما جامعه فرهنگیان نهایت تلاش خود را برای یادگیری دانش اموزان انجام دادند و تا این ساعت حتی یک ساعت هم اموزش ها تعطیل نشدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در سال تحصیلی پیش رو، آموزش آنلاین ادامه یابد، عنوان کرد: امیدواریم که این اتفاق رخ ندهد و به لطف خدا و همت مردم و مسئولین و با واکسیناسیون فرهنگیان، از مهر ۱۴۰۰،کلاس ها را با شور و نشاط به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص زمان آغاز سال تحصیلی پیش رو اظهار داشت: تا وضعیت کرونا به طور کامل مشخص نشود، هیچ تصمیمی نمیتوان گرفت اما پیش بینی می شود همانند سال گذشته از چند هفته زودتر کلاسها برگزار شود تا دانش آموزان با معلمان، فضای کلاس ها و مدرسه آشنا شوند.

او در پایان عنوان کرد: در هر شرایطی آموزش و پرورش و معلمان عزیز در خدمت دانش آموزان و خانواده های محترم هستند و اجازه داده نمی شود هیچ دانش آموزی از تحصیل جا بماند.

خبرنگار دانش آموز: محمدرضا طهماسبی بلداجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار