طرح امداد و نجات نوروزی در پاکدشت

پاکدشت( پانا)- مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت : طرح امداد و نجات نوروزی از۲۵ اسفند سال جاری که آغاز سفرهای نوروزی می باشدشروع خواهد شد و تا ۱۵ فروردین 1397 ادامه خواهد داشت

کد مطلب: ۸۰۵۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح امداد و نجات نوروزی در پاکدشت

به گزارش پانا شهرستان های تهران، امیر بذرافشان مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در راستای طرح امداد و نجات نوروزی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت همانند تمامی خانواده هلال احمر در سراسر کشور در طرح امداد نوروزی در کار تمامی نیروهای خدوم خدمات رسان، امداد و نجات و اعضا ستاد مدیریت بحران و نیروهای ارزشی انتظامی و آتش نشان خود را وقف امنیت و ساختن لحظات خوش در تعطیلات نوروزی برای ملت شریف ایران اسلامی می کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت افزود: طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند ۹6 که آغاز سفرهای نوروزی را شاهد بودیم شروع میشود و تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.
بذرافشان در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر پاکدشت در طرح امداد و نجات نوروزی با برپایی ۲ پایگاه ثابت امداد و نجات شهدای مظفر و ثامن الحجه، در محور ترانزیتی امام رضا(ع) و یک پایگاه سیاردر پارک شهرداری(دانشجو) پذیرای مسافرین و زائرین عزیز است.

بذر افشان در ادامه گفت: ایستگاه سلامت و ایمنی با بر پایی غرفه های مختلفی همچون خیمه نماز، دوستدار کودک، ایستگاه نقاشی و ورزش، ایستگاه صلواتی تلاش نموده تا لحظاتی به یاد ماندنی برای مسافران و زائرانی که از شهرستان پاکدشت عبور می نمایند را تامین کند.

بذرافشان با بیان زحمات امدادگران افزود: در غرفه های واحد جوانان هلال احمر روزانه ۷ نفر عضو داوطلب مشغول خدمات رسانی و راهنمای مسافرین نوروزی خواهند بود و هفت تخته چادر امدادی به منظور اسکان موقت مسافرین با هدف ایجاد رفاه برای مسافرین و انجام فرایض دینی با نام خیمه نماز آماده ارائه خدمات به مسافرین عزیز است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت افزود: در طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۳ دستگاه خودروی آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی ست نیمه سنگین و ۲ دستگاه خودروی پی کاپ و ۵ نیروی اداری انجام وظیفه می کند، این ۵ نیروی به غیر از نیروهای امدادی آماده انجام وظیفه و خدمات رسانی در کنار دیگر نیروهای امداد رسان هستند.

بذرافشان ادامه داد: بروشورهای آموزشی، نقشه راهنما، سی دی های آموزشی و سالنامه هلال احمر از جمله وسایل توزیعی در طرح نوروزی است.

وی گفت: از خانواده های محترم درخواست داریم تا با رعایت قوانین از بروز حوادث مرگبار جلوگیری کنند تا تعطیلات به یادماندنی را رقم بزنید.

بذرافشان گفت: آرزوی سلامتی و بهروزی برای یکایک شهروندان خوب شهرستان پاکدشت و هموطنان عزیز در سراسر میهن اسلامی را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار