رئیس هلال‌احمر ری خبر داد:

اجرای طرح امنیتی سلامت در قالب طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی

شهرری (پانا)- رئیس هلال‌احمر ری گفت: با توجه به نزدیک شدن به آستانه عید نوروز مردم عازم سفر می شوند و وظیفه ما است که امنیت را فراهم کنیم که طرح امنیتی سلامت در قالب طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی در حال اجرا است.

کد مطلب: ۸۰۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح امنیتی سلامت در قالب طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، احمد احمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام نوروز مردم ایران مطابق سنت های دیرینه اقدام به سفر و صله رحم و گردشگری می کنند و یکی از وظایف ما این است که در طول این سفر امنیت را برای هموطنان فراهم کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: در 25 اسفند ماه سال جاری ما اقدام به اجرای 2 طرح امنیتی و سلامت می کنیم که این طرح در قالب طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی از 28 اسفند ماه شروع و تا 14 فروردین ماه سال جدید با ارائه خدمات ادامه می یابد.
وی افزود: در طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی نیروهای ما در دو پست در جاده شروع به فعالیت می کنند که پست اول در اوایل آزاد راه تهران،قم مستقر می شوند و پست دوم در پایگاه امام خمینی(ره) در کیلومتر 35 آزاد راه تهران،قم آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند و این پایگاه در ایام عادی در طول سال نیز فعالیت دارد.
احمدی اضافه کرد: پست دیگر ما که در ایام نوروز در حال خدمت است در ورودی شهرستان ری بعد از عوارضی به سمت تهران به مسافرانی که توقف کوتاهی برای استراحت و تعیین مسیر راهنمایی دارند ارائه خدمات می دهند.
وی در ادامه گفت: به طور کلی شش غرفه با میراث فرهنگی وجود دارد که دو غرفه آن به میراث تعلق دارد و به صورت روزانه 45 نفر امدادگر در چهار پست آماده باش هستند و همچنین شماره صدای امداد جمعیت هلال احمر 112 در سراسر کشور به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی است.
وی خاطرنشان کرد: کاری که مردم باید انجام بدهند این است که قبل ازاینکه آماده سفر شوند تمام جوانب اعم از وضغیت آب و هوا و داشتن وسایل و تجهیزات مورد نیاز را در نظر بگیرند و برای پیشگیری از حوادث احتمالی باید با سرعت مطمئن رانندگی کنند زیرا سرعت بالا در رانندگی یکی از عواملی است که خسارات زیان باری را به همراه دارد.
/خبرنگار:مبینا صادقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار