دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی:

طرح شهید عجمیان الگوی موفق مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی در همراهی با نظام و تعلیم و تربیت

تهران(پانا)-مشاور وزیر آموزش و پرورش مشارکت مردم در امور به خصوص فعالیت های نظام تعلیم و تربیت را مایه برکت و اثربخشی بیشتر دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید عجمیان الگوی موفق مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی در همراهی با نظام و تعلیم و تربیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ ضرغام پرنیان مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی سازمان نوسازی مدارس کشور، که در سالن جلسات شهید احمدی سازمان تشکیل شد، با یاد آوری نام گذاری سال 1403 به جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مشارکت مردم در امور به خصوص فعالیت های نظام تعلیم و تربیت مایه برکت و اثربخشی بیشتر خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی و تشکر از عنایت ویژه و رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: قطعا بخش بزرگی از موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت و این رضایتمندی حاصل زحمات، دستاوردها و تلاش جهادی سازمان نوسازی مدارس و مدیران این مجموعه است.

پرنیان افزود: مدرسه قوی که بناست رشد و تعالی دانش آموزان در آن اتفاق بیفتد باید دارای ساختار فیزیکی و تجهیزات مطلوب باشد.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی‌ و نصیب آموزشی برابر با اشاره به توجه ویژه دولت و شخص وزیر آموزش و پرورش به موضوع کیفیت بخشی و توانمندسازی آموزشی، اظهار کرد: به یقین ساخت و تجهیز مدارس یکی از رکن‌های اصلی دست‌یابی به این هدف است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت های دانش آموزان و مشارکت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: طرح شهید عجمیان الگوی موفق مشارکت گروه های جهادی و مردمی در همراهی با نظام و تعلیم و تربیت است و نشان داد با اعتماد به جوانان و نوجوانان انقلابی می شود به مدیریت هزینه‌ها، کارهای بزرگ انجام داد.

 وی با اشاره به بهسازی و شاداب سازی حدود 70 هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان، گفت: بیش از 15 هزار گروه جهادی در این طرح مشارکت داشتند که غالب آن‌ها از بین دانش آموزان، دانشجویان و طلاب جوان و نوجوان بودند. با برنامه ریزی انجام شده این طرح در فصل تابستان در پیش رو با قوت پیگیری خواهد شد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با بیان مشاهدات خود از کمک رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل استان سیستان و بلوچستان و قدردانی از زحمات اداره کل نوسازی استان، ادامه داد: در طی تعطیلات نوروز امسال با این همت و همکاری ۳۶۸ مدرسه با مشارکت معلمان و دانش آموزان جهادی مرمت و بهسازی شد که باید قدر زحمات خود را بدانید و خدمات خود را که در واقع خدمات مدیران جهادی و انقلابی نظام محسوب می شود به خوبی در سطح جامعه تبیین کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار