مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷مشهد خبر داد:

افتتاح چهل‌ودومین دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری امید فردا در آموزش و پرورش ناحیه هفت

مشهد (پانا) - مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد گفت افتتاحیه چهل و دومین دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری امید فردا در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد با نام و یاد شهید سیدابراهیم اصغرزاده انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چهل‌ودومین دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری امید فردا در آموزش و پرورش ناحیه هفت

مرتضی نظرنژاد گفت: هر ساله جشنواره فرهنگی هنری امید فردا توسط اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در رشته های مختلفی برگزار می شود.

وی گفت: هرساله آموزش و پرورش به منظور ایجاد روحیه همکاری، نشاط، مشارکت اقدام به برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف فرهنگی را برگزار می‌کند که یکی از رویدادهای مهم هنری در چند سال گذشته، برگزاری چهل و دومین مسابقات فرهنگی هنری امید فردا ویژه تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی دختر و پسر است که شامل ۸۰ رشته فرهنگی و هنری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال دبیرخانه در کانون فرهنگی تربیتی سراج شروع به کار خواهد کرد بنابراین انتظار داریم تمامی مدارس ناحیه، در این جشنواره دانش آموزان با استعداد و توانمند خود را بهتر به نمایش بگذارند.

نظرنژاد بیان کرد: در سال جاری دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه اول برای اولین بار در بخش هنرهای نمایشی شامل گرایش‌های نقالی، صحنه‌ای و نمایشنامه خوانی و سرود تلفیقی و محلی می توانند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

چهل و دومین دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری امید فردا با حضور مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ و جمعی از مسئولین اداری در کانون سراج افتتاح شد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار