وزیر کشور

دولت مردمی یعنی دولت با مردم و از جنس مردم است

مشهد(پانا)- وزیر کشور گفت:حجم دستاوردهای دولت سیزدهم بسیار زیاد است ولی مهم ترین آن دولت مردمی است یعنی دولت با مردم و از جنس مردم و در بین مردم است که این مهم ترین وظیفه ای بوده که دولت داشته است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت مردمی یعنی دولت با مردم و از جنس مردم است

احمد وحیدی در افتتاحیه دومین رویداد "روایت پیشرفت؛ مروری بر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم" که در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی به صورت کشوری برگزار شد اظهار کرد: دولت بایستی نزدیک ترین راه را برای دربین مردم بودن،خاص مردم را بشوند و خاص مردم را دنبال کند که خوشبختانه می توانم بگویم این کار به مقدار خیلی زیادی محقق شده و این خودش یک دستاورد بسیار بزرگی بود.

وی گفت:این نمایشگاه محلی برای نمایش گوشه‌ای از تلاش‌های گسترده همه دستگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشمندان و دانشوران ماست که توانسته‌اند گام‌های بلندی در رابطه با تولید محصولات مورد نیاز کشور بردارند.

وحیدی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت:از اینکه در این نمایشگاه تلاش شده یک مقایسه صورت بگیرد و در این روند نگاری، گذشته با حال مقایسه شود بسیار کار ارزشمندی بوده چون افراد در مقایسه ها بیشتر می توانند پیشرفت ها را احساس کنند.

وی ادامه داد: از اینکه نمایشگاه در ابعاد و موضوعات مختلف را هم شامل شده این یک ارزش بیشتری پیدا کرده که مسله فقط تک بعدی نیست و دومین مورد اینکه در این نمایشگاه تلاش شده گذشته با حال مقایسه شود ومورد سوم اینکه کسانی که این پیشرفت ها را رقم زدند در این مکان حضور دارند و کاملا به کارشان مسلط هستند مثلا در گزارش هایشان می توانند موضوع را به خوبی بیان کنند.

وحیدی گفت:این موارد از ویژگی های خوبی بود که در این نمایشگاه وجود دارد و به نظر من روند این نمایشگاه به سوی تکامل دارد طی می شود.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار