معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مدارس استثنایی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در نقاط مورد نیاز کشور ایجاد می‌شود

مشهد (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه مدارس استثنایی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در هر نقطه از کشور که نیاز باشد ایجاد می‌شود، گفت: در حال حاضر ۳۲ پروژه در حال احداث است که با کمک خیرین به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۵۹۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استثنایی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در نقاط مورد نیاز کشور ایجاد می‌شود

حجت‌الله الماسی در حاشیه مراسم افتتاح پیش‌دبستانی و دبستان علامه حکیمی خراسانی شهرستان گلبهار د گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه‌های آموزشی توسط خیرین نیک‌اندیش احداث می‌شوند، خاطرنشان کرد: خیرین، نقش قابل توجهی در توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی و پرورشی داشته‌اند و در حوزه آموزش و پرورش استثنایی خدمات ارزنده‌ای ایفا کردند.

وی ادامه داد: کار در آموزش و پرورش بدون تردید مصداق عمل صالح است اما در حوزه آموزش و پرورش استثنایی باید به آن ضریب داد و در سالیان اخیر توسعه فضاهای آموزشی متناسب با رشد جمعیت، پیشرفت قابل توجهی نداشته اما در خراسان رضوی، جهش خوبی در توسعه فضاهای آموزشی داشتیم.

پیش‌دبستانی و دبستان علامه حکیمی خراسانی شهرستان گلبهار در زمینی به مساحت ۸۲۵ مترمربع به همت خیر نیک‌اندیش ارجمند حاج علی‌اکبر شالچیان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دانش‌آموزخبرنگاران پانا: محمدمهدی جهانگشته و محمدجواد جهانگشته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار