معاون وزیر آموزش و پرورش :

تقویت فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی یک امرضروری است

اردبیل(پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت تقویت فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی یک امرضروری است.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تقویت فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی یک امرضروری است

به مناسبت ایام ا.. دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشست صمیمانه معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با دانش آموزخبرنگاران پانا ، نمایندگان مجلس دانش آموزی ، اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی ، نمایندگان سایر تشکل‌های دانش آموزی و نخبگان علمی و فرهنگی دانش‌آموزی اردبیل، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیر سازمان دانش آموزی و جمعی از مسئولان استانی در خانه معلم اردبیل برگزار شد.

در این نشست احمد محمودزاده ، معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از جریان تربیت به بخش دانش آموزی و تشکل‌های دانش‌اموزی باز می‌گردد، اظهار کرد: نقش تشکل‌های دانش آموزی بسیار برجسته می باشد و بایستی بخشی از فعالیتهارا به دانش‌آموزان واگذار کنیم و در این مسیر سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در تلاش است با عقد تفاهم نامه حضور وفعالیت تشکل های دانش آموزی را در مدارس پررنگ نماید .

وی گفت: خبرگزاری پانا می تواند اهداف ما را در نظام تعلیم و تربیت ودر محور هویت بخشی به دانش آموزان برآورده کند و دانش آموزان با فعالیت در حوزه خبر ضمن انعکاس فعالیتهای خود به هنر و مهارتی دست پیدا می کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تقویت و هماهنگی برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان سراسر کشور را تحت پوشش دارد، امری ضروری است. ودر برنامه ریزی های حوزه پرورشی نیز این موضوع درقالب مشارکت حداکثری دانش آموزان درتشکل های دانش آموزی به عنوان هر دانش آموز عضو یک تشکل دانش آموزی، مورد پیگیری میباشد .

دراین نشست ازسوی معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ازتعدادی از دانش آموزان خبرنگارپانا ونمایندگان مجلس دانش آموزی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار