وزیر آموزش و پرورش در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان کردستان:

تشکل‌های دانش‌آموزی به‌دنبال کارهای بنیادین در آموزش و پرورش باشند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان کردستان از تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان حلقه‌های میانی در آموزش و پرورش نام برد و گفت این تشکل‌ها باید برای تمامی مسائل و مشکلات در آموزش و پرورش چاره‌اندیشی کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی به‌دنبال کارهای بنیادین در آموزش و پرورش باشند

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان کردستان که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد؛ با اشاره به شعار سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، گفت: شهید مطهری قله روشنگری بود و همه معلمان ما، روشنگر هستند.

نوری از تشکل‌های دانش‌آموزی خواست همواره قدردان تلاش و خدمات معلمان خود باشند چراکه همه ما مدیون خون شهدا و به ویژه 58 شهید معلم در استان کردستان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی حلقه‌های میانی هستند؛ گفت؛ حلقه‌های میانی کارشان جدی‌تر است و باید برای همه مسائل و مشکلات در آموزش‌وپرورش چاره اندیشی کنند.

وی نقش شهید مرتضی مطهری در آموزش و پرورش را بی‌بدیل دانست و از تشکل‌های دانش‌آموزی خواست به دنبال کارهای بنیادین در آموزش و پرورش باشند و اسیر تبلیغات و شور و نمایش نشوند و نمایشی کار نکنند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی باید اعمالی کار کنند نه اعلامی؛ خاطرنشان کرد: اگر اعمالی کار کنید همانند شهید سلیمانی اعلام خواهد شد.

نوری با بیان اینکه در آموزش و پرورش تلاش بر این است که آزمون کنکور سراسری کیفی‌تر شود؛ گفت: قرار بر این است که آزمون سراسری در چهار مرحله برگزار شود و هر دانش‌آموزی که بالاترین رتبه را در میان این آزمون ها کسب کند آن رتبه را ملاک قرار دهند.

وی از تشکل‌های دانش آموزی خواست به سمت کارهایی بروند که تدریجی ایجاد شده و هدف آن ها ایجاد عدالت تربیتی و ترمیم نصیب‌های برابر آموزشی باشد.

در ادامه این نشست 4 نفر به نمایندگی از 4 تشکل دانش آموزی استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و وزیر آموزش‌وپرورش به سوالات آن ها پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار