مدیر دبستان شهید سقایی ناحیه ۲ اردبیل:

فعالیت‌های فراگیر پرورشی با مشارکت دانش آموزان پیگیری می شود/فیلم

اردبیل(پانا) - مدیر دبستان شهید سقایی ناحیه ۲ اردبیل گفت فعالیت های فراگیر پرورشی، با مشارکت صد درصدی دانش آموزان پیگیری می شود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های فراگیر پرورشی با مشارکت دانش آموزان پیگیری می شود/فیلم

مدینه آدیگوزلی، مدیر دبستان شهید سقایی آموزش وپرورش ناحیه ۲ اردبیل در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: فعالیت‌های فراگیر پرورشی با مشارکت عوامل اجرایی، دانش آموزان و اعضای تشکل‌های دانش آموزی در این واحد آموزشی پیگیری می شود.

وی گفت: در بحث ایمان، در این مدرسه فعالیت‌های مفیدی انجام شده که یکی از آنها ایجاد زنگ نماز است.

آدیگوزلی ادامه داد: با زیباسازی و تجهیز نمازخانه، دانش آموزان را برای شرکت حداکثری در نماز جماعت مدرسه تشویق کرده ایم.

مدیر دبستان شهید سقایی به معرفی اولیا یکی از دانش آموزان به عنوان نمازیار در سامانه نورینو اشاره کرد و افزود: نمازیار، آثار دانش آموزان مدرسه را در حوزه صحیح خوانی نماز، در سامانه نورینو داوری می کند.

آدیگوزلی بیان کرد: در حوزه امیدآفرینی نیز برنامه ریزی‌های لازم به منظور اعزام دانش آموزان به اردوهای تربیتی، علمی و زیارتی به عمل آمده است.

وی ادامه داد: در زمینه هویت‌یابی تلاش شده است تا همه دانش آموزان عضو یکی از تشکل های دانش آموزی از جمله هلال احمر، پیشتازان سازمان دانش آموزی، انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی باشند تا برنامه های مدرسه با مشارکت دانش آموزان و اولیا پیگیری شود.

مدیر دبستان شهید سقایی تصریح کرد: برای تحقق بخشی به اصل نشاط آفرینی، سعی شده است تا جشنواره ها و مسابقات مختلفی در مدرسه برگزار شود که اجرای مسابقات المپیاد ورزشی یا امیدستان، نمونه ای از برنامه های اجراشده در این واحد آموزشی است.

خبرنگار دانش آموز:حسین خلیل وند

تصویر برداردانش آموز :امیر حسین رهبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار