مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدرسه در تراز انقلاب اسلامی مدرسه در مسیر تحول است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۱۵۰ مدرسه در مسیر تحول در استان شناسایی و معرفی می‌شوند، گفت تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها بر اساس سند تحول بنیادین، ویژگی مدرسه در مسیر تحول است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه در تراز انقلاب اسلامی مدرسه در مسیر تحول است

علی موحدی در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز علمی و ورزشی در دبیرستان‌ استعدادهای درخشان علامه حلی شهرستان گناوه با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار گفت: هر جا که اولیا کنار آموزش و پرورش هستند، کارهای آموزشی و تربیتی کم نظیری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مدرسه علامه حلی شهرستان گناوه می تواند یکی از مدارس در مسیر تحول باشد، افزود: یکی از ویژگی‌های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی، درک شرایط موجود و تشخیص نقشه‌های دشمن است.

موحدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با بررسی آشوب‌ها و فتنه‌های گذشته و تحلیل دقیق واقعیت‌های جهان اسلام بویژه جنایات وحشیانه توسط رژِیم صهیونیستی در غزه، اجازه ندهند تا امپراتوری رسانه‌ای، با هدایت افکار عمومی به سمت هدف خود، جای جلاد و شهید را عوض کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم حمایت از مردم مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان و همچنین در روز ١٣ آبان حماسه آفریدند و یک کار ماندگار را رقم زدند.

موحدی گفت: اگر همه دستگاه‌ها همانند سپاه امام صادق ع در راستای مسئولیت های اجتماعی در کنار آموزش و پرورش باشند، وضعیت به مراتب بهتری در حل مشکلات مدارس خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش وپرورش ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: ما به دنبال ترویج تفکر بسیجی در مدارس استان هستیم.

فرماندار شهرستان گناوه در این مراسم گفت: همه کشورها ناظر ویران شدن مردمی مظلوم در فلسطین و غزه هستند و هیچ اقدامی نمی کنند.

محمدتقی صفری افزود: امروز آرمان‌های شهید سلیمانی، سبب بیداری اندیشه‌ها برای رهایی از چنگال استکبار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ٣٣ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش شهرستان گناوه در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار