مدرسه تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر حضرت فاطمه (س) باشد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شاخص‌های مدرسه تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر حضرت فاطمه «س» باشد، گفت ولایتمداری و انقلابی بودن و انقلابی ماندن از ویژگی‌های مهم حضرت زهرا(س) بود که باید سرلوحه مدارس برای تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر حضرت فاطمه (س) باشد

علی موحدی در آیین گرامیداشت سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر و تجلیل از بانوان شاغل در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در حسینیه انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اظهار کرد: زندگی این بانوی بزرگوار از تولد تا شهادت، همسرداری و دفاع از حریم ولایت به ویژه در زمانی که افراد جامعه از این موضوع فاصله می‌گرفتند، الگو و سرمشقی برای همه به ویژه بانوان است.

وی افزود: مخفی ماندن مکان دفن حضرت فاطمه «س» نیز فلسفه ای دارد و بدین معناست که باید برای تاریخ سوال باشد که چرا چنین اتفاقی افتاده است؟

موحدی خاطر نشان کرد: امروزه دشمن به دروغ به شعارهایی نظیر زن، زندگی آزادی سر می‌دهد درحالی که این اسلام بود که به زن و دختر شخصیت داد.

وی در ادامه به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: دشمن نزدیک به ۲۸۰ شبکه فارسی زبان بر ضد جمهوری اسلامی ساخت است که نشان دهنده این است که در ماهیت با ما مشکل دارند و اگر ما در این مسیر یک دانش‌آموز و یک فرد را از گمراهی نجات دهیم، جامعه‌ای را نجات داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: امام زمان «عج» در روایتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی خود معرفی می کند و می فرماید: فاطمه دختر رسول خدا برای من اسوه و الگویی نیکوست. از این روایت به جایگاه بی نظیر و شخصیت بی بدیل این بانوی بزرگ عالم بشریت می توان پی برد.

مهدی سروش نصیب افزود: بانوان جامعه ما که همواره دنبال رستگاری خود و خانواده هستند باید حضرت فاطمه«س» را الگوی خود قرار دهند.

گفتنی است در پایان این آیین بانوان شاغل در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار