فرماندار شهرستان بهارستان:

نیروی انسانی یک نیروی مولد برای توسعه و رشد کشور است

 بهارستان یک(پانا)- فرماندار شهرستان بهارستان در حاشیه همایش تربیت حکیمانه و حکمرانی خانواده، نیروی انسانی را یک نیروی مولد برای توسعه و رشد کشور خواند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی یک نیروی مولد برای توسعه و رشد کشور است

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در همایش تربیت حکیمانه، حکمرانی خانواده که همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان در کانون شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برپا شده بود، با اشاره به اینکه نیم دیگری از تربیت دانش‌آموزان در مدرسه شکل گرفته میشود گفت: دانش‌آموزان همچون پرنده ای هستند که یک بال آنها از سوی خانواده و بال دیگری از سوی مدرسه تامین می‌شود و اگر همراهی میان این شکل گیری نباشد، مانع پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود.

فرماندار شهرستان بهارستان درخصوص نقش اولیا و مربیان در عمر شکل گیری تربیت دانش‌آموزان و حل مشکلات مدرسه اظهار نمود: شکل گیری آینده دانش‌آموزان و تربیت آنان در گروء همکاری اولیا،مربیان،خانواده و مدرسه است. اگر همکاری بین این چهار ضلع آموزشی خوب شکل گیرد منتج به رشد کلی فضای آموزشی کشور می شود که آینده ای درخشان را برای دانش آموزان میهن خواهد ساخت.

عبدالله نوحی در خصوص نقش اولیا در فرآیند تربیت دانش‌آموزان اظهار کرد: امروزه ثروت های ما فرزندان ما هستند که می‌تواند باعث رشد و توسعه اقتصاد و پیشرفت کشور شوند و اولیا و مربیان وظیفه دارند تا در تربیت فرزندان کوشا باشند و همپای آموزش و پرورش پیش روند. قطعا آموزش و پرورش با همفکری و همراهی اولیا دانش آموزان مسیر هموارتری را خواهد پیمود.

فرماندار شهرستان بهارستان با توجه به عوامل شکل گیری تربیت انسان عنوان کرد: مهمترین عامل برای شکل گیری تربیت انسان رفتار های دیگران با اوست که باعث شکل گیری روحیه و تربیت انسان می‌شود که اولیا و مربیان نقش بسیار مهمی در رابطه با شکل گیری این فرایند طولانی مدت دارند.

شایان ذکر است نوحی در خصوص تربیت دانش‌آموزان اظهار کرد: بخش اعظم شکل گیری فرآیند تربیت دانش‌آموزان در نخستین سالهای زندگی انجام می گیرد و لازم به ذکر است که علما هم به این موضوع اشاره کرده اند و توجه به سنین پایین را بسیار مهم دانسته اند. آینده تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان در گروء همکاری فعال خانه و مدرسه است و در فرایند پیشرفت اقتصاد و رشد کشور امری حیاتی و مهم است.

دانش‌آموز خبرنگار: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار