رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

توسعه مدارس هنرستان، یکی از عوامل موثر در رشد و پیشرفت جامعه است

بهارستان‌ یک‌(پانا)-رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در آیین افتتاح هنرستان شادروان توسلی، ساخت مدارس هنرستان و تعلیم رشته‌های فنی را سبب پیشرفت کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مدارس هنرستان، یکی از عوامل موثر در رشد و پیشرفت جامعه است

ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در آیین افتتاح هنرستان شادروان توسلی، ضمن اشاره به تأثیر ساخت مدارس در تأثیر تحصیل دانش‌آموزان اظهار کرد: در مدرسه هنرستان زنده‌یاد توسلی ۴۹۵ دانش‌آموز تحصیل خواهند کرد؛ در واقع هدف، پرورش این دانش‌آموزان است که با تلاش‌های خود و امکانات تحصیلی به مقامات عالی دست پیدا خواهند کرد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در ضمن اشاره به ثواب ساخت مدارس هنرستان اذعان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ثواب‌هایی که خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌دهند، ساخت مدارس هنرستان است؛ چرا که با اهدای فرصت علم‌آموزی به دانش‌آموزان مدارس هنرستان در‌واقع همانند پازلی جامعه را کامل می‌کنند.

ناصر قفلی یکی از عوامل مؤثر بر پیشرفت کشور‌ها را بدین صورت شرح داد: یکی از مهم‌ترین عواملی که در اکثر جوامع باعث رشد و پیشرفت است قطع به یقین مدارس هنرستان است که در آن فنون مختلفی آموزش داده می‌شود و دانش‌آموزان با این تعلیمات برای رشد و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به زحمات خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان خاطر نشان کرد: هر خشتی که برای مدرسه گذاشته می شود، آینده این مملکت را روشن‌تر و موفق‌تر می‌کند و خیرین با حضور فعال خود در این عرصه راه علم‌آموزی را برای دانش‌آموزان میهن اسلامی هموارتر می‌کنند. در قبال این زحمات نیز شما دانش‌آموزان موظف هستید تا با دقت در دروس خود رشد کرده و ثمره این کار خیر را با اعمل نیک خود در جامعه نشان دهید.

خبرنگار دانش‌آموز‌: سیده اسرا یمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار