مدیر کل آموزش و پرورش البرز در تجلیل از معلمان :

آموزش هویت اسلامی به دانش‌آموزان وظیفه معلمان است

کرج (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز را گرامی میدارم . بنابراین آموزش هویت اسلام دانش‌آموزان وظیفه معلمان است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش هویت اسلامی به دانش‌آموزان وظیفه معلمان است

علی حجرگشت در آیین تکریم معلمان نمونه استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد،  اظهار کرد: شهید مطهری که این ایام با نام و یاد او همراه است را گرامی میداریم که برای تعلیم و تربیت ما زحمات بسیاری کشیدند.همچنین زحمات همه شما همکاران بزرگوار را عرج می نهم و امیدواریم که اینگونه مراسم های تجلیل مقدمه ای برای سپاس از تلاش های شما معلمان باشد.

وی افزود: وظیفه خودم را می‌دانم از همکارانی که زحمت برنامه ریزی را کشیدند و شهرداری استان البرز و شورای شهر اسلامی شهر کرج که در هفته معلم همکاری بسیار خوبی را جهت برگزاری اینگونه مراسم ها داشتند،تقدیر و تشکر کنم.همچنین در این ایام که با نام و یاد هفته معلم بود مراسمات گوناگونی به همت استانداری و سایر سازمان در نقاط مختلف شهری و استانی برگزار گردید.

مدیر کل اضافه کرد:طبق فرموده امیر کبیر اگر نیت یک ساله دارید گندم بکارید،اگر نیت ده ساله دارید درخت بکارید و اگر نیت صد ساله دارید انسان تربیت کنید؛همان کاری که شما معلمان بزرگوار انجام میدهید و امیدواریم انسان هایی را تربیت کنیم که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

حجرگشت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان،بیان کرد:هویت اسلامی و ملی را معلمان وظیفه دارند به دانش آموزان آموزش دهند و معلم باید بداند دانش آموزی که تربیت می‌کند در آینده جامعه تاثیر گذار است،بنابراین در کنار همه دستگاه هایی که در تربیت جامعه نقش دارند آموزش و پرورش نقش مهم تری دارد.

وی در ادامه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری مراسم های تجلیل از زحمات معلمان به عنوان نمونه و مقدمه ای است جهت اینکه بدانیم تکریم کسانی که برای تعلیم و تربیت زحمت می‌کشند وظیفه آحاد مردم است.

حجرگشت عنوان کرد:جامعه وظیفه ای در قبال مردم دارد ولی معلمان هم وظیفه ای در قبال جامعه دارند و آن هم این است که بتوانند درست به وظیفه خود عمل کنند،زیرا ساختن ایرانی قوی و سربلند توسط معلم در کلاس درس انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در پایان ضمن تشکر مجدد از حضور مسئولین و معلمان اظهار کرد:برای همه شما بزرگواران بهترین اوقات را از خداوند متعال طلب دارم و ان شا الله همه ما به آنچه وظیفه اصلی مان است توجه و عمل کنیم.

دانش آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار