معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

ظرفیت هنرستان‌های سراسر کشور ۱۲۰ هزارنفر افزایش یافت

بهارستان یک(پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح هنرستان خیری کریمی زندی از افزایش ظرفیت ۱۲۰ هزار نفری ظرفیت هنرستان‌های کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت هنرستان‌های سراسر کشور ۱۲۰ هزارنفر افزایش یافت

آیین افتتاح هنرستان خیرساز شادروان کریمی‌زندی با حضور محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در کلاس‌های این هنرستان ضمن اشاره به اهمیت مدارس خیرساز عنوان کرد: مدارس خیرساز در سراسر کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و روز به روز شاهد افزایش چشمگیر ساخت این مدارس هستیم در این‌راستا توانستیم امکان تحصیل را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی همچنین در خصوص نحوه تربیت دانش‌آموزان در هنرستان‌ها افزود: آموزش و تربیت دانش‌آموزان در هنرستان‌ها امری مهم و حیاتی است؛ دانش‌آموزان باید در هنرستان‌ها علاوه بر کسب علم و مهارت، نحوه رفتار و سبک زندگی را نیز بیاموزند تا بتوانند در آینده در مدیریت زندگی خود موفق باشند.

کاظمی در ادامه ضمن اشاره به فرصت‌های شغلی محصلان هنرستان‌ها اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در هنرستان‌ها تحصیل می‌کنند، می‌توانند در آینده کارآفرین شوند و همواره به خانواده، جامعه‌ و کشور خود خدمت کنند؛ همچنین لازم به ذکر است تمام مدیران کارخانه‌ها در هنرستان‌ها تحصیل می‌کردند و از این طریق توانستند وارد بازار کار شوند و موفقیت‌های متعددی کسب کنند.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار