مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

معلمان دانش‌آموزان توانا، جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جریان بازدید از مدارس استثنایی، معلمان دانش‌آموزان توانا را جهادگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان دانش‌آموزان توانا، جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند

آیت اصلانی مدیر و معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از فعالیت‌های دانش‌آموزان نابینای آموزشگاه استثنایی گلستان یک و دو بازدید به عمل آوردند.

اصلانی در روند این بازدید با تاکید بر لزوم توجه به توانمندی‌های خاص این دانش‌آموزان خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان مدارس استثنایی با توانمندی‌های ویژه‌ای که دارند می توانند آینده خود را به خوبی بسازند و این دانش‌آموزان بدرستی به عنوان دانش‌آموزان توانا خوانده می شوند؛ زیرا از نقص‌ها و کمبودهای خود در بهترین راه استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن گرامیداشت زحمات روشن‌دلان در راه آموزش گفت: دبیران مدارس استثنایی با جهادی همه‌جانبه در راه خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه قدم برمی‌دارند؛ حال، معلم خود شما که خودش نیز نابینا است جهادی دوچندان در راه آموزش انجام می‌دهد که همگام با شما دانش‌آموزان، تعلیم و تربیت را رها نکرده است؛ شما در راه تعالی کشور با همراهی هم قدم برمی‌دارید و در واقع معلمان دانش‌آموزان توانا جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی ضمن اشاره به اهمیت روز عصای سفید در گرامیداشت روشن‌دلان جامعه گفت: روز ایمنی «عصای سفید» روزی برای قدردانی از دستاوردهای نابینایان است. همچنین این روز یک یادآوری برای کمک به افرادی است که بینایی ندارند. این روز به شما فرصتی می‌دهد تا با افرادی که ممکن است به کمک شما نیاز داشته باشند، ارتباط برقرار کنید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص رفع نیازهای دانش‌آموزان مدارس استثنایی هم خاطر نشان کرد: به شکل‌های مختلف پیگیر حل مشکلات معلولان و روشندلان هستیم. در مرحله اول با همت شهرداران و اعضای شورای شهرهای گلستان و صالحیه، ان‌شالله مشکل سرویس دانش‌آموزان این شهر‌ها را مرتفع خواهیم نمود.

لازم به ذکر است در پایان، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اهدای کارت هدیه از این عزیزان تقدیر بعمل آورد.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار