مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان؛

تجهیزات از مهم‌ترین عوامل آموزشی مدارس است

بهارستان یک(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم افتتاح هنرستان‌های زنده‌یاد توسلی و کریمی‌زندی، فراهم کردن تجهیزات برای مدارس را از مهمترین عوامل مؤثر در آموزش دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات از مهم‌ترین عوامل آموزشی مدارس است

آیین افتتاح هنرستان‌های خیرساز زنده‌یاد توسلی و کریمی‌زندی با حضور حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.
آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنان خود در خصوص تجهیز مدارس اذعان کرد: مدرسه بدون تجهیزات همانند سرباز بدون اسلحه است؛ بنابراین از مسئولین و عوامل نوسازی مدارس درخواست همکاری داریم؛ هر چند تاکنون از زحمات و کمک‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران برخوردار بوده‌ایم و یقیناً اگر تجهیزات باشد، اساتید می‌توانند با قدرت بیشتر در بحث آموزش عمل می‌کنند.
اصلانی ضمن اشاره به فعالیت دو شیفت مدارس اظهار کرد: در ناحیه یک بهارستان، ۸۴% از مدارس در دو نوبت فعالیت دارند و این موضوع به کمبود مدارس اشاره دارد که با همت و کمک خیرین مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران این موضوع در‌حال بهبود است.
در ادامه این مراسم، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی نسل جوان اظهار کرد: دانش‌آموزان باید تمام تلاش خود را بکنند تا بتوانند از مهارت‌آموزی و علم‌آموزی دریغ نکرده و از شرایط تحصیلی مهیا نهایت بهره را ببرند.
نوحی در ادامه سخنان خود شرح داد: شهرستان بهارستان دارای دانش‌آموزان با‌استعداد و توانا است که با فراهم کردن امکانات لازم می‌توانند به رقابت در سطوح جهانی بپردازند و استعداد خود را شکوفا کنند.

خبرنگاردانش‌آموز: سیده اسرا یمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار