جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

نعمت ولایت فقیه، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سمنان (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بالیدن ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه، گفت انقلاب اسلامی ایران با پرچم ولایت فقیه تعریف شده است و جایگاه ولایت فقیه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که بعد از گذشت 1400 سال در ایران اسلامی مجدد احیا شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نعمت ولایت فقیه، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سرتیپ قاسم رضایی، در حاشیه آیین تکریم و معرفی فرمانده انتظامی استان سمنان در حسینیه ستاد فرماندهی سمنان، ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت ایران با شکوه حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دسیسه دشمنان را خنثی کرد و نشان داد تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نشانه گرفتن جایگاه ولایت فقیه بود که حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سیلی محکم بر یاوه‌گویان بود، خاطرنشان کرد: دشمن در اتفاقات اخیر به خیال خودش دنبال نشانه گرفتن جایگاه ولایت فقیه بود، اما ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و هر بار با حضور حماسی خود به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گوید.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در ادامه اسفند و فروردین سال جاری را بسیار خاص و ویژه عنوان کرد و افزود: اعیاد رجب و شعبان، عید نوروز و ماه مبارک آن را متمایز از سال‌های قبل کرده است؛ برای حفظ آرامش مردم در برگزاری همه برنامه‌های ویژه این ایام، اقدامات مهمی در دستور کار قرار دارد. هدف از اجرای این برنامه‌ها ایجاد آرامش و نشاط آفرینی در بطن جامعه برای مردم است.

رضایی تصریح کرد: از بیست و دوم بهمن ۱۴۰۱ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۲، مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی را برای برگزاری جشن‌های اعیاد رجب و شعبان، عید نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند که پیام آن، آرامش‌بخشی و شادی آفرینی برای مردم و اقدام مقتدرانه برای هنجارشکنانی است که آرامش جامعه را در هر موضوعی به هم می‌ریزند.

وی اظهار کرد: در روز‌های آتی، خبر‌های خوشی درباره این حضور مقتدرانه پلیس برای هنجارشکنانی که در موضوعاتی نظیر سرقت در جامعه جولان می‌دهند، به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم. البته قوای سه گانه نیز باید برنامه‌های حمایتی و پشتیبانی مجموعه انتظامی را اجرایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه استان سمنان را به لحاظ امنیتی استانی بسیار امن دانست و ابراز کرد: مردم متدین و دینمدار استان سمنان موجب این آرامش هستند و انشالله از این پس سرهنگ جلیل موقوفه ای وظیفه حفاظت و برقراری امنیت را در این استان ادامه خواهد داد.

رضایی با بیان اینکه سازمان انتظامی کشور، سازمانی مقتدر، مهربان و مردمی است، گفت: پلیس حرکت رو به جلو، مؤثر و قابل‌توجه خود را ادامه می‌دهد.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای به عنوان فرمانده انتظامی استان سمنان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار