استاندار سمنان:

سمنان دومین استان به لحاظ حضور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سمنان (پانا) - استاندار سمنان اعلام کرد بر اساس گزارش اعلام شده، استان سمنان، دومین استان کشور در افزایش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نسبت جمعیت و در مقایسه با دو سال کرونایی قبل بوده است.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سمنان دومین استان به لحاظ حضور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سید محمدرضا هاشمی، در حاشیه آیین تکریم و معرفی فرمانده انتظامی استان سمنان، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی گفت: از مردم نجیب، بابصیرت و اخلاق مدار استان که شایسته بهترین ها هستند، بواسطه همراهی و حضور درخشان در راهپیمایی۲۲ بهمن تشکر می کنم.

وی با اشاره به دشمنی های نظام سلطه با جمهوری اسلامی افزود: امید است که امپراطور رسانه ای غرب، چشم بر واقعیت ها نبندد و حضور بی نظیر مردم ما در راهپیمایی بی نظیر ۲۲ بهمن را پوشش دهد.

استاندار سمنان همچنین ضمن قدردانی از شخصیت متواضع در عین حال مقتدر سرهنگ عبدالله حسنی ابراز کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در کشور از مولفه های امنیت پایدار و اقتدار کشور هستند و این موضوع در کنار نعمت ولایت ما را از دیگر کشور ها متمایز کرده است.

هاشمی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای نیروهای مسلح کشور ما، کسب دستاوردهای بی شمار معنوی است، اظهار کرد: وجود رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا، معنویت و همچنین اتحاد و همدلی، وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما با نیروهای مسلح تمام دنیاست.

وی به خدمات چند ساله سردار حسنی پرداخت و ادامه داد: این آئین صرفا تکریم و معارفه نیست، بلکه تجلیل از انسانی متواضع همراه با اقتدار و خادم مردم است. اخلاق مداری، فروتنی و شایستگی سردار حسنی، زبانزد مردم و مسئولان استان بوده و هست و بدینوسیله ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بی شائبه، به ایشان خداقوت می گویم.

استاندار سمنان به اهمیت این استان در حوزه امنیتی پرداخت و گفت: بواسطه وسعت و گستردگی استان سمنان، باید نگاه مسئولان به این استان، نگاه ملی و کشوری باشد. البته در استان سمنان با وجود پراکندگی جمعیت و قومیت‌ها و مذاهب گوناگون و همچنین حضور افراد اتباع و مهاجر اما شاهد نظم و امنیت هستیم.

هاشمی با اشاره به امنیت پایدار در سطح استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه در اغتشاشات چند ماه گذشته استان سمنان کمترین حواشی را داشته و این موضوع به واسطه فعالیت خدومان امنیتی و انتظامی ایجاد شده است.

وی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ موقوفه‌ای فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان برای فرمانده جدید فراجا در استان سمنان، آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار