معاون استاندار خراسان‌ رضوی:

نمایشگاه دستاوردهای امور جوانان‌ نشان‌دهنده فعالیت در مسیر تحول است

مشهد (پانا) - معاون استاندار خراسان‌ رضوی گفت‌ نمایشگاه دستاوردهای امور جوانان، نشان‌دهنده فعالیت خوب و برنامه‌ریزی‌شده امور جوانان در مسیر تحول است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای امور جوانان‌ نشان‌دهنده فعالیت در مسیر تحول است

نمایشگاه دستاوردهای امور جوانان ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی صبح امروز با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و معاونین مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از همکاران جوان استان در محل اداره کل آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

در این نمایشگاه اهم فعالیت های امور جوانان ادارات آموزش و پرورش استان به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد، معاون استاندار خراسان رضوی در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این نمایشگاه نشان دهنده فعالیت خوب و برنامه ریزی شده امور جوانان در مسیر تحول است. تربیت نسل مهدوی نیازمند کار علمی و پژوهشی است و امور جوانان ظرفیت خوبی برای این مهم دارد. این حرکت می تواند به تحولی بزرگ در امتداد مسیر مهدوی تبدیل شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ موضوعی به اندازه کادر تعلیم و تربیت اهمیت ندارد، بر توجه ویژه به معلمین و آموزش آنها تاکید کرد و نقطه قوت امور جوانان آموزش و پرورش خراسان رضوی را شبکه سازی و توانمندسازی معلمان جوان عنوان کرد.

وی در ادامه تمرکز بر روی جوانان و برنامه ریزی و نگاه دقیق به موضوع را از جمله ویژگی‌های امور جوانان اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی برشمرد و حرکت آن ها را در مسیر اهداف آموزش و پرورش خواند.

در ادامه حمیدرضا قلیلی فریمانی، مشاور امور جوانان مدیرکل اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا سال ۱۴۰۴ بیش از ۴۰۰ هزار معلم بازنشسته می شوند و ۴۰۰ هزار نیروی جوان وارد آموزش ‌و پرورش می شوند که نیازمند آموزش هستند. ما نیازمند جوان سازی در سطح آموزش و پرورش هستیم. شبکه سازی، جوانان سازی و فعالیت مستمر، از مهم ترین برنامه‌های امور جوانان محسوب می‌شوند.

مشاور امور جوانان مدیر کل اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای امور جوانان را نمونه بارز جهاد تبیین برشمرد.

قلیلی تصریح کرد: ۱۵۰۰ دانش آموز مستعد محروم در کل استان داریم که نیازمند برنامه ریزی دقیق در این خصوص هستیم. رسیدگی به بازماندگان از تحصیل یک نمونه از کار جهادی است.

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار